Меню KDT

введите текст

введите текст

книга   Өзекті
линия


         Онлайн-мектеп
  


загрузите изображение

block2_eop.jpeg?_=1592821338
<

введите текст

Список пуст


  

                                                              Жарияланған күні:2025 ж. 29.05

Мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыруға арналған конкурс

 

Конкурстық рәсімдерді өткізу мерзімі ресми интернет-ресурста конкурс өткізу туралы хабарландыру мәтіні орналастырылған күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күнін құрайды, өтініштерді қабылдау «СҚО әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ хабарландыру жарияланған күннен басталады.

    Конкурсқа кем дегенде бір жыл мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету саласында жұмыс тәжірибесі бар және келесілерді қамтамасыз ететін ұйымдар қатысуға жіберіледі:

1) № 385 бұйрықпен бекітілген әлеуметтік-педагогикалық сыныптамаға сәйкес дамуындағы бұзушылықтар (есту, көру, тірек-қимыл аппараты, интеллект, сөйлеу қабілеті бұзылған, психикалық дамуы тежелген, қарым-қатынас және әлеуметтік өзара іс-қимылдың бұзылуы немесе қиындықтары (аутизм спектрінің бұзылуы), күрделі (біріктірілген) бұзылулары бар балалар) санаттары бойынша орындар саны осы қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішке сәйкес (әрі қарай  – Өтініш);

2) «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығына сәйкес шарттар (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23890 болып тіркелді) ( әрі қарай – Санитарлық ережелер);

3) «Өрт қауіпсіздігі қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы төтенше жағдайлар министрінің 2022 жылғы 21 ақпандағы № 55 бұйрығына сәйкес шарттар (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26867 болып тіркелді) (әрі қарай – Өрт қауіпсіздігі ережелері);

4) Төтенше жағдайлар туындаған кезде ескерту (дабыл түймесінің, автоматты хабарлау жүйесінің, оның ішінде ішкі дауыстық хабарлау жүйесінің болуы);

5) «Террористік тұрғыдан осал объектілерді терроризмге қарсы қорғауды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 6 мамырдағы № 305 қаулысына сәйкес терроризмге қарсы қорғау (бейнебақылау жүйесінің болуы);

 6) ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26618 болып тіркелген) сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған арнайы жағдайлар, Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және № 385 бұйрықпен бекітілген арнайы білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының 4-тарауына сәйкес арнайы психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;

7) мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сонымен қатар арнаулы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 болып тіркелді);

8) Санитариялық қағидаларға сәйкес медициналық қызмет көрсету және алғашқы медициналық көмек көрсету;

9) «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына сәйкес тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар педагогикалық құраммен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелді) және  «Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгілік штаттарын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы ағарту министрінің міндетін атқарушының 2023 жылғы 21 шілдедегі № 224 бұйрығына сәйкес штат саны (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33166 болып тіркелді);

10) № 12 бұйрыққа сәйкес мемлекеттік сатып алу веб-порталында тіркеу.

Мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыруға үміткер ұйымдар электрондық форматта (ptr@sqo.gov.kz электрондық пошта мекенжайы) немесе қағаз түрінде хабарландыру орналастырылған күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде келесі құжаттарды ұсынады.

1) өтініш;

2) ұйым басшысының қолымен расталған бейнебақылау камераларын, дабыл батырмасын және дауыстық хабарлауды орналастыру схемасы;

3) Санитариялық қағидаларға сәйкес медициналық қамтамасыз етуді жүзеге асыруға арналған аумақтық алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымымен шарт;

4) педагогикалық немесе бейіндік білімі бар педагогтердің белгіленген үлгідегі білім туралы штат кестесінің және құжаттарының көшірмелері;

5) құқықтарды мемлекеттік тіркеу жүргізілгені туралы белгісі бар құқық белгілейтін құжат мемлекеттік білім беру тапсырысын игеру мерзімі аяқталғанға дейін жалға алу, өтеусіз пайдалану, сенімгерлік басқару шартының қолданылу мерзімі бар жылжымайтын мүлікке немесе жалға алу, өтеусіз пайдалану, сенімгерлік басқару құқығын растайтын құжат.

Петропавл қаласының білім бөлімі құрған комиссия мемлекеттік электрондық ақпараттық жүйелер арқылы алынған келесі құжаттардың бар-жоғын және жарамдылығын тексеруді жүзеге асырады («электрондық үкімет»  www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы):

1) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтамалар және/ немесе қызметтің басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы хабарлама;

2) медициналық қызмет көрсетуге шарт болмаған кезде медициналық қызметке лицензиялар;

3) ұйымның санитариялық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкестігі туралы санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды;

4) конкурсқа құжаттар берілгенге дейін бір ай мерзімнен ерте емес күнмен мемлекеттік кіріс органдарында есепке алу жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтер.

Өткізу уақыты 2025 жылғы 3 маусым сағат 15.00-де.

         Өтетін орны – «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ СҚО, ҚР  . Конституция Қазақстан көшесі,23, 301 каб.

         Анықтама үшін телефон: 8(7152) 46-32-59.

 


5-6 сынып оқушыларының арасында қашықтан "Менің сүйікті кейіпкерім" атты эссе байқауының жеңімпаздары


Қазіргі уақытта қазақстандық әнші Димаш Құдайберген бәріне белгілі.
Әнші туралы мыңдаған адамдар, көптеген елдер жақсы сөздер айтып, өз пікірлерін білдіруде. Тіпті жас балалар да Димаш ағамызға ұқсағылары келетінін жасырмайды. Үлкен апаларымыз бен аталарымыз да үйде отырып Димаш ағаға баталарын беріп отырады.
Димаш аға менің де сүйікті кейіпкеріме айналды. Оның әсем әндері маған қатты ұнайды. Ол қазақтың қара домбырасын қолына алып, әлем елдерінің сахналарында Құрманғазының күйлерін тартып, қазақ өнерінің құдіреттілігін танытты. Маған оның тартқан күйлерінің ішінде ең қатты ұнайтыны – «Адай» мен «Балбырауын» күйі.
Ең қызығы, Димаш ағамыздың даусы - әлемдегі ең ерекше дауыстардың бірі.
Оны қазір бүкіл әлем мойындап отыр.
2017 жылы Қытай мемлекетінде өткен «Мен әншімін» атты Халықаралық байқауда бүкіл қытай халқын аузына қаратқанын оған дәлел ретінде келтіре аламын.
Димаш ағаның орындауындағы «Аққуым» және «Дайдидау» әндерін басқа ұлт өкілдерінің орындағанын көргенде қалай қуанбайсың?! Димаш аға барша әлемге қазақты, қазақтың өнерін танытты. Оның ең жақсы қасиеті - өз елін шексіз сүюі.
Мен де Димаш аға сияқты ән саламын, домбыра тартамын. Димаш ағаға қатты ұқсағым келеді.

Нұрлан Әділ 6А-сынып оқушысы

Әр адамды белгілі бір шығарма оқу барысында өзінің бар болмысымен баурап алатын сүйікті кейіпкері болады. Мен кішкентай кезімнен бастап кітап оқуды өте қатты жақсы көрдім. Кітап оқыған кезде мүлдем басқа әлемде жүріп, сол әлемдегі кейіпкерлермен мұңдасып, сырласып жүргендей күй кешемін. Сөзбен айтып жеткізе алмастай боламын. Сондай кейіпкерлердің бірі – Аян. Аян – менің сүйікті кейіпкерім. Аян – жазушы Сайын Мұратбековтың «Жусан иісі» әңгімесінің негізгі кейіпкері.

Аян өте ақкөңіл, ақылды бала болған. Ол тым зерек болды. Қасындағы балаларға ертегі айтқанда қызықтыра, сол ертегі әлемінің ішінде өзі жүргендей етіп айтатын. Айналасындағыларға үнемі қамқор болып жүретін.

Қасындағы өзі секілді балалардың барлығының да әкелері майданға кеткен. Кейіпкерімнің өз әкесі де майданнан оралмаған.

Аян өзінің бар туыстарынан: әкесінен, анасынан, әжесінен айырылса да, ешқашан мойымады. Маған кейіпкерімнің осындай қайсар мінезі қатты ұнады.

Тіпті қасындағы жалғыз жанашыры әжесі көз жұмғанда да Аянның жасымауы, жыламауы бұған дәлел бола алады.

Мен Аянның іс-әрекетінен өміріме керек үлкен тәрбие алдым.

Өкінішке орай, біздің заманымызда, біздің арамызда Аян секілді балалар өте аз. Мен осыған қатты қиналамын.

Киікбай Еркеназ 6ә сынып оқушысы

Менің ең сүйікті кейіпкерім – ол менің алғашқы ұстазым Қарашаш Балкенқызы. Қарашаш апай өте мейірімді, ақкөңіл, адал жан. Ол бойындағы барлық күшін, еңбегін алдындағы шәкірттеріне аямай беретін. Апайым әр баланың білімге деген құштарлығын оята білетін. Қарашаш апайды барлық балалар жақсы көретінбіз. Апайымыздың да бізге деген мейірімі ерекше еді.Оның бойынан өз еңбегін аса сүйіспеншілікпен атқаратындығын байқайтынбыз. Ол сыныптағы оқушыларды жаман оқушы немесе жақсы оқушы деп ешқашан бөлмейтін. Оқушылардың барлығын жақсы көретін. Біз үшін екінші анамыз сияқты еді. Апай үлкен адам болса да, ешқашан шаршамайтын. Бойындағы бар білімін, тәрбиесін бізге беруге асығатын. Қарашаш апайдың ішкі жан дүниесі бай, өте білімді, нағыз еңбекқор адам.Қазіргі уақытта Қарашаш апай Нұр-сұлтан қаласында тұрады. Мен апайымды жиі еске аламын және сағынамын. Болашақта мен Қарашаш Балкенқызы апайым сияқты болғым келеді.

Оралбек Әсел 5-сынып оқушысы

Әрбір баланың кітап оқуы немесе теледидар көруі қажет. Мұны бізге мектепте ұстаздарымыз да, ата-аналарымыз да айтып отырады. Осындай шығармалар оқып, теледидардан түрлі мультфильмдер, ертегілер көрген кезде сен өзіңнің сүйікті кейіпкеріңді кездестіресің. Кейіпкерлер екі түрлі болады: жақсы және жаман кейіпкерлер. Әрине, адамдарға жақсы кейіпкерлер ұнайды. Олар сол кейіпкерге ұқсауға тырысады. Менің де сүйікті кейіпкерім бар. Мен кішкентай кезімнен «Қызыл телпек» деген мультфильмді сүйіп көремін және оның ертегісін де сүйіп оқимын. Осы ертегі оқиғаларындағы кейіпкер мені әртүрлі басқа түскен жағдайларда дұрыс шешім қабылдай білуге үйретті. Мысалы, өзің білмейтін жолмен ешқашан жүрмеу, жолыңда кездескен кез келген адамға сене бермеу және білмейтін адамдармен әңгімелеспеу, жан-жағыңа абай болу сияқты тәрбиені мен өзімнің сүйікті кейіпкерім Қызыл телпектен үйрендім. Қызыл телпек көп қателік жасаса да маған ұнайды. Өйткені оның жіберген қателігі маған үлкен тәрбие сияқты болды. Маған осы ертегі өте ұнайды және оқи бергім келеді.

Жумина Анель 6ә сынып оқушысы

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь